Dress for impress или как Пепси избра най-оригиналния костюм за Хелоуин

Рекламата на Пепси по повод на Хелоуин за няколко часа успя да предизвика небивал интерес. Криейтивът е дело на Buzz in a Box, Brussels, Belgium. Рекламата е постната в страницата на Ads of the World’s Facebook и достига до близо 6,700 хиляди likes и 4,600 shares  във Facebook, без да се брои и интереса в Twitter и Google+.

Не мога да си представя колко биха платили от Пепси, ако рекламата беше платена.

Image

Untitled-1

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s