Shake it Baby

Днес е международният ден на танца. Танцът не е само смяната на положението на човешкото тяло. Това е чувство, което носи усмивки на всички независимо дали са професионалисти или просто обичат да танцуват в метрото или под душа. Така както много птици изпълняват ритуални танци с цел да привлекат партньора си, така и някои компании са успели да пренесат успешно танца в рекламите си.

T-mobile използват flashmob ( в буквален превод от английски език „моментна тълпа“ или „внезапна тълпа). Голяма група хора се появява внезапно в Ливърпулската гара и в продължение на броени минути изпълнява различни танци след което се разотива също така внезапно, все едно нищо не се е случило.

Такива събития се организират обикновено чрез интернет, от социалните мрежи и в по-голямата си част хората не се познават помежду си. Участниците нито плащат, нито им се заплаща.

Австралийският актьор Хъг Джакман показва завидни танцувални умения в рекламата на Lipton tea.

Забавна реклама на содата Sundrop, в която момиче кърши снага из целия град под съпровода на песента Drop it like it’s hot на Snoop dog.

Наоми Кембъл заедно с няколко симпатични гущерчета танцуват на песента Thriller на Майкъл Джаксън.

Advertisements

Едно мнение за “Shake it Baby

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s